Most, hogy kiderült, szeretett köztársasági elnökünk elszegődött a CBA reklámarcának, jut eszembe, mennyire fura, hogy az utóbbi időkben a köztévé Híradóiban akárhányszor esett szó húsvétról, csokiról, razziáról, netán ugye a jó magyar borokról, akkor az összeállításban nagy valószínűséggel feltűnt Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója.
Egy gyors keresés eredményeként áprilisra hat találat is összegyűlt, amiből kettő - reklámköltségen számolva többmilliós nagyságrendű - nagyinterjú volt a Ma Reggelben. De ezek csak azok az esetek, amikor feltagelték a híreket, illetve a videó ajánlójába szöveggel is bekerült a CBA neve. De ha a Híradók után szépen kijegyzeteltük volna az ingyenreklámokat, akkor ennél jóval több találatból vághattuk volna össze ezt a mixet.
A Gój Motorosokat támogató Lázár testvérek tulajdonában álló, 3300 bolttal rendelkező üzletlánc mindenesetre feltűnően jobban van prezentálva a közmédiában, mint más bolthálózat. De mielőtt valaki is azzal jönne, hogy biztos azért nyomják őket, mert magyar tulajdonú cégről van szó, akkor azért tennénk egy pici utalást arra, hogy igen, igen, de akkor a Reál és a Coop miért szenved ilyen hátrányt marketingszempontból?
A rossznyelvek viszont csukják be a szájukat, ebben a rendes és transzparens országban a jelenségnek nem lehet köze a pártfinanszírozáshoz, az Ítéletidő plakátokhoz és az akciós párizsi túloldalán sürgetett tavaly tavaszi változásokhoz.