Milliókat kapott kommunikációs feladatokért a jobboldali pécsi városvezetéstől a Prestige Média, a Várhegyi Attila volt fideszes pártigazgató vezette cég. A pénz nem volt elég a polgármesteri marketinglevelekre, ezeket piti összegért egyenként kiszámlázta a társaság - írja a pécsistop.hu.
Dombóváron is felívelt a Várhegyi-cégek csillaga, miután egy évig fideszes polgármester irányította a várost: ott a Myself Consulting Kft. adhatott tanácsokat, amelyet ugyancsak Várhegyi vezet, s egyik tulajdonosa szintén Várhegyi felesége - írja a Pécsi STOP, amelynek több szerződés is a birtokába került a cég és a város között. A társaság 2011 április 13-a és június 6-a között végzett munkájáért bruttó 4,7, június 7-e és szeptember elseje közötti bruttó 7,5 millió forintot kapott munkájáért.
A lap szerint a cég több oldalon át sorolja a milliók ellenértékét. "Az már más kérdés, hogy ezek tartalma helyenként megmosolyogtatja a gyanútlan olvasót. Az egyik igazolás sorai között a marketing-kommunikációs stratégia kialakítása címszó alatt a cégvezető arról számol be: a korábbi szerződésük teljesítésekor kialakított városmarketing stratégia nem szorult jelentős irányváltásra, azt csak karbantartani kellett. Az igazán szép benne az, hogy többek között erre a célra az ex-Hír TV-s Kapitány Gergely is félmilliót kap a várostól havonta" - írja a lap.
Kríziskommunikációs feladatok alatt az önkormányzat gazdálkodásával, a női kosárlabdacsapattal és a Zsolnay manufaktúrával kapcsolatos munkákat sorolták fel.
A későbbi nagy összegű szerződéseket a korábbi időszakokban havonta megújuló bruttó egymilliós kontraktusok helyettesíttették. Ugyanakkor ezek sem akadályozták meg a céget abban, hogy a polgármester arcával, a pécsiek nyerésével fejlécezett direkt marketing levelek oldalanként megközelítették a bruttó 10 ezer forintot, és bár voltak nagyobbacska összegek is, azért az átfogó szerződésekben foglalt összegekhez képest finoman szólva is bagatell pénzekről van szó