Simicska-közeli cégek hozzávetőlegesen száztízmillió forintért reklámoztak közszolgálati médiumokat közterületeken – állítja az atlatszo.hu. A portál szerint, hogy ez megvalósulhasson, az állami vállalatnak meglehetősen szabadon kellett kezelnie a közbeszerzési törvényt. Az atlatszo.hu cikkében megjegyzi, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alaphoz (MTVA) már több közérdekű adatigénylést is benyújtottak, de a „közterületi reklámok elhelyezésével összefüggésben kötött” szerződéseken kívül másról tájékoztatást nem kaptak.
2011. szeptember 19-én szerződött az MTVA a Publimont Hirdetésszervező Kft.-ből és a Euro Publicity Kft.-ből álló, az előbbi vezette konzorciummal a közszolgálati műsorszolgáltatók 2011. őszi reklámkampányához kapcsolódó szolgáltatásokra - írja a portál, majd megjegyzi, a dokumentum szerint éppen a közvetlen ajánlattételi felhívást lehetővé tevő huszonötmillió forintos értékhatár alatt, huszonnégymillió-kilencszázhatvanezer forint értékben egyeztek meg a felek. Szeptember 30-án azonban szerződésmódosításra került sor, melynek nyomán a fizetendő összeg száznégymillió-ötszázhatvanezer forintra módosult.
A Publimont ügyvezetője, Walter Hediger egy másik cégben Simicska Lajos és Nyerges Zsolt, két kormányközeliként ismert vállalkozó üzlettársa volt. A cég tulajdonosai ma Nyerges, Simicska és felesége, valamint Pro Aurum nevű cégén keresztül Töröcskei István. A Euro Publicity Kft. tulajdonosa a Media und Marketing Group AG, és ügyvezetője szintén Walter Hediger.