Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kormánykrónika

2010 májusában megkezdődött az Orbán kormány korszaka. Krónika arról, ami tetszik és ami tetszik.

Címkék

29 pont (13) adócsökkentés (97) adóforradalom (84) alkotmány (84) alkotmánybíróság (40) államcsőd (81) államosítás (26) apeh (7) áremelés (18) ász (14) babarczy (5) bajnai (22) bankadó (25) bayer (6) befektetők (5) benzinár (5) bérek (12) bkv (15) budapest (6) centrális (11) cenzúra (64) cinizmus (69) demokrácia (173) devizahitel (25) devizaválság (34) egészségügy (30) egyeztetés (52) egyház (7) előzmények (15) elszámoltatás (8) eu (133) fellegi (27) fidesztized (7) foglalkoztatás (34) forintválság (14) gdp (45) határontúli magyarok (5) hazugság (133) hende (9) hm (5) hoffman rózsa (11) idézet (191) igazszágszolgáltatás (49) ígéretek (99) imf (69) járai (17) jogalkotás (17) jogállam (45) kétharmados többség (48) kettős állampolgárság (5) költségvetés (131) költségvetési tanács (14) korrupció (19) kósa (19) kövér (9) közbeszerzés (37) közbiztonság (8) közérdek magánérdek (6) közszféra (39) közszolgák (31) közvéleménykutatás (11) ksh (5) kubatov (5) különadó (18) lázár (40) leminősítés (26) leszámolás (11) lex (15) magyar nemzet (8) mal zrt (7) martonyi (5) matolcsy (182) máv (10) média (169) médiatanács (66) meggyes (12) megszorítás (88) mnb (17) mnyp (69) mol (11) mti (15) mtv (38) multi (13) munkanélküliség (7) mutyi (183) navracsics (31) nem tetszik (62) népszavazás (9) ner (40) nyilvánosság (55) nyugdíj (54) oét (5) oktatás (39) oligarcha (29) önkormányzat (58) önkormányzati adósság (19) orbán (194) orbán csomag (35) országimázs (102) ovb (5) papcsák (12) parlament (21) pintér (17) posta (5) rogán (20) rokonok (26) sajtó (96) schmitt pál (24) selmeczi (7) semjén (9) simor (6) sólyom lászló (11) szíjjártó (44) színház (8) tahó (19) tarlós (15) tetszik (14) trükkök százai (113) tüntetés (8) ügyészség (24) válságadó (20) varga mihály (10) vezetőváltások (67) világszabadalom (69) zemberekkel fizettetik meg (32) zsarolás (32) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2010.11.19. 21:02 Kormánykrónikás

Újabb Lex: Lex Szapáry

Címkék: lex trükkök százai

  • Lex Navracsics

     

  • Lex Baranyay

     

  • Lex Járai

     

  • Lex Borkai

     

  • Lex Vida

     

  • Lex Szalai

     

  • Lex MAL

     

  • Lex CBA

     

  • Lex Szász

     

  • Lex Polt

     

és most Lex Szapáry

A jövőben olyan kormánytisztviselői is kinevezhető lesz külképviseleti vezetőnek, aki betöltötte a 70. életévét. A törvényt Szapáry György kedvéért módosítják.

Balla Mihály (Fidesz) csütörtökön nyújtotta be módosító indítványt a kormánytisztviselőkről szóló törvényhez. A jogszabályt csupán egy ponton módosítaná a kormánypárti politikus, e szerint a miniszterelnök felmentést adhat a kormánytisztviselői poszt betöltésénél meghatározott 70 éves életkori korlát alól, ha a kormánytisztviselői kinevezés a külszolgálathoz kapcsolódó képviselet-vezetői megbízáshoz szükséges.

Nagykövet a szabályok szerint csak kormánytisztviselő lehet, csakhogy a kormánytisztviselőkre is alkalmazandó, a köztisztviselők jogállásáról szóló jogszabály szerint jelenleg nincs lehetőség kormánytisztviselői kinevezésre a 70. életév betöltését követően; most ezt törlik el. A változást az Országgyűlés már hétfőn el is fogadhatja.

A módosításra azért van szüksége a Fidesznek, mert Szapáry Györgyöt, Orbán Viktor gazdasági főtanácsadóját akarják kinevezni washingtoni nagykövetnek. A külügyi bizottság a héten már meg is hallgatta és alkalmasnak találta az 1938-as születésű, tehát 72 éves közgazdászt. A kinevezés útjában csak a törvényáll, de ezt az akadályt is gyorsan elsöprik.

61 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kormanykronika.blog.hu/api/trackback/id/tr602460124

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Túlkoros vagy Gyurikám, de megoldjuk okosba! 2010.11.20. 10:34:37

Sok kicsi sokra megy, minden napra jut egy ilyen húzás. Minden napra egy "lex". Szerencsésebb napokon akár több is. Lassan megtelik a hócipő... Ennyire nagy lehet a káderhiány a Fidesznél, nem nagyon találnak már megbízható embereket? Így a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öreg Sam 2010.11.20. 11:30:04

Még csak az elején vagyunk....
Lesz itt még törvény(akár visszamenőlegesen is) a szőkékről,kopaszokról,kövérekről,anorexiásokról,stb. :)

CsG 2010.11.20. 11:40:43

Elsőre félreolvastam a címet Lex Szarházynak... de a cikk után rájöttem, hogy én olvastam jól.

Lt.Dorsi 2010.11.20. 11:41:54

Remélem nyugdíj továbbra is jár neki!
Tellik a megemelt járulékból...

1120 2010.11.20. 11:42:28

Az általad mocskolt Úr körme alatti piszok is több tiszteletet érdemel, mint az egész indexes bagázs!

gagauzz kalauzz 2010.11.20. 11:48:34

1120 2010.11.20. 11:42:28
Az általad mocskolt Úr körme alatti piszok is több tiszteletet érdemel, mint az egész indexes bagázs!
Szerintem tiszteld meg a nyelvecskédet ezen fideszes agg székletnyomaival:-)

irodai gerilla 2010.11.20. 11:58:09

Nekem sem tetszik ez a sok vakerálás...
munkakedv .blog.hu/2010/11/18/bortonszleng

gipsz1234 2010.11.20. 11:58:43

Lehet hogy Szapáry úr kiváló szakember, de azért újból a szokásos Fidesz (Orbán) féle erődemonstrációs módszert alkalmazták. Bizonyára lett volna olyan alkalmas jelölt aki miatt nem kell (újból) törvényt módosítani. Sajnos egyet kell értsek Öreg Sammel.
Egyébként biztos egyszerűbb egy csavart kalapáccsal beütni a fába mint megkeresni a csavarhúzót.
Nem elegáns, nem európai és nem igazán demokratikus a kormányzat stílusa.

campobaszo 2010.11.20. 12:01:00

Kimaradt a lex MOL.Igaz az korábban volt,meg a másik oldal is megszavazta,de a felsoroltak ahhoz képest kiskutyák.A törvények önkényes birizgálása sajnos nem most kezdődött és úgy látszik nem most fog véget érni.

Öreg Sam 2010.11.20. 12:04:57

@gagauzz kalauzz:
"az egész indexes bagázs"-ban te is benne vagy?
Csak kérdezem...

kpityu2 2010.11.20. 12:07:09

Ebben a tempóban 4 év múlva a tízmillió lex országa leszünk. :D

Ron iz Dumbledore 2010.11.20. 12:17:24

72 évesen már az öregotthonban a helye, mit ugrál?

gipsz1234 2010.11.20. 12:18:28

Lex Költségvetési Tanács? Erről is lehetne elmélkedni. Amikor a felső vezetésben a paranoia felüti a fejét akkor nagy a baj. A kontroll nélküli országirányításból nem szoktak jó dolgok kisülni.

Rob67 2010.11.20. 12:21:12

Most miért is nem csodálkozom?

stratez 2010.11.20. 12:54:11

Elég nagy baromság diplomáciai pályán a 70 éves korhatár, Talleyrand 86 évesen, londoni nagykövetként halt meg, amúgy meg Szapáryra nagy szükség van Washingtonban, miután évekig ott dolgozott , kiváló kapcsolatai vannak a Valutaalappal, meg mindenkivel, aki számít az amerikai fővárosban. Úgyhogy ez csak egy ostoba, felesleges fikázás.

gipsz1234 2010.11.20. 13:00:14

@stratez: Ronald Reagan 69 évesen lett az USA elnöke, majd 73 évesen újraválasztották. Mai napig ez egyik legjobb elnöknek tartják hazájában. Nekem nem Szapáry úr ellen van kifogásom és még csak nem is az ellen hogy egy kormány meghatározza kit tekint alkalmasnak egy ilyen bizalmi funkcióra. Nekem az a gondom hogy személyre szabják a törvényeket itt is mint Borkai úr esetében.

CsG 2010.11.20. 13:21:25

@stratez: Szerintem viszont elég nagy gond, ha valakit nyugdíjból kell visszahívni, hogy nagykövetünk legyen...

igényes 2010.11.20. 13:22:57

FÉLNI KELL! Megijedni kell-e?

Jól tudjuk erkölcstelen a jelenlegi miniszerelnök, és jól tudja ezt a külföld. Szerintem súlyos problémákkal küzd a miniszterelnök, beteg! Ép eszű ember így nem viselkedik. Ámokfutás!

Barátja erre képes (teli hibákkal ez is)www.keh.hu/index.php?submenu=schmitt_pal_eletrajz

Ez is fontos:www.origo.hu/itthon/20101120-egy-puspok-elore-szolt-schmitt-hivatalanak-az-alkotmanyjavaslat-hibairol.html

Nekem, mint magyarnak volt kellemetlen nézni Orbánt, amikor Sárközy fogadta a magyar miniszterelnököt, majd egy óra után kizavarta. Látni Orbán kínos, zavart mosolygását. A nyelvi nehézségek miatt ugye feleződik az idő a tolmácsok ügyessége ellenére is. Bevezetés, tárgyalás, befejezés. Kikapott Orbán nagyon!
nol.hu/archivum/sarkozy__aggodnak_a_magyarorszagon_befekteto_francia_cegek

A FIDESZ becsületes része sajnos nem tud megálljt parancsolni Orbánnak, megteszi ezt majd a külföld, szépen üzennek majd Martonyival a FIDESZ felső vezetésének.

tavasz21 2010.11.20. 13:33:26

@gipsz1234:
Az talán nem személyre szabott volt, hogy Haraszty egyetemi diploma nélkül lett államtitkár? Megváltoztatták hozzá a jogszabályt. Pedig mekkora a különbség Szapáry meg Haraszty közt. Szapáry kiváló ember, sokat tett már eddig is ezért az országért. Elismerik mindenütt.

CsG 2010.11.20. 13:37:37

@tavasz21: Ha ő megtehette, megtehetjük mi is? Ha neki szabad volt, nekünk is az? Ha ők erkölcstelenek voltak, legyünk mi is azok? 'Satöbbi...

CsG 2010.11.20. 13:39:54

Kezd nagyon unalmas lenni, hogy több mint fél éve az megy, hogy "az mszp még rosszabb volt", "ők is csináltak ilyet", "Mit panaszkodunk, a kommunisták is ezt csinálták"... pont ez a bajunk! Mert akkor a jelenlegi se jobb...

kodó tamás 2010.11.20. 13:41:17

mind a 10 millió ember személyre szabott jogszabályokat kap a Vezértől.
ez az igazi emberarcú társadalom...

tavasz21 2010.11.20. 13:42:53

@CsG:
Hát ha neked az erkölcstelenség, hogy egy kiváló, értelmes ember képviselje az országot, akkor sajnállak.

kodó tamás 2010.11.20. 13:53:10

lex demokrácia, vagy nem lex?

szerintem a durvábbik fele a témának nem a 70-72 év... hanem hogy jogszabályi felmentés jogát kezdenek adogatni OV nek....

burlamaqui 2010.11.20. 13:56:38

Szapáry György az egyik aláírója volt a "29 közgazdász nyilatkozata" címen elhíresült Fidesz-propagandairatnak. Ezért is jár neki a lex Szapáry.

CsG 2010.11.20. 13:58:39

@tavasz21: Látom nem sikerült megfogni a lényeget: nem a kiváló, értelmes ember a gond. A SOKADIK, EGYETLEN ember miatt hozott törvényváltoztatás a baj, amire sokan (például te is) csak annyit mond: az előzőek is csináltak ilyet, sőt még rosszabbat. EZ a baj.
Egyébként köszi az együttérzést, de nem hiszem, hogy sajnálnod kell, bár köztársasági elnöknek még túl fiatal leszek a következő választáskor is, de addig még sok időm van összebarátkozni Viktorral, hogy csökkentse a kedvemért...

strappa 2010.11.20. 14:04:49

@gipsz1234: "Bizonyára lett volna olyan alkalmas jelölt aki miatt nem kell (újból) törvényt módosítani"

Ez bevett szokás kishazánkban, Schiffer apját is úgy tették meg Gyurcsányék egy hivatal élére, hogy módosították a képzettségbeli követelményt, mivel az öregnek nem volt gazdasági végzettsége.

Rigris 2010.11.20. 14:16:47

A módszer, amit a Párt ma követ, aljas és visszataszító.
Ugyanakkor dr. Szapáry György - akit van szerencsém személyesen is ismerni - egy rendkívüli ember, aki meggyőződésem szerint alkalmas a neki szánt pisztra. Kár, hogy így kapja meg.

Indriq 2010.11.20. 14:19:13

mellesleg hülye a fityesz ismét, ez a sok egyesével hozott lex törvények elveszi az idejüket a sok lopást. Kellene hozniunk egy Imperator Orbán törvényt, ami kimondja, hogy bármilyen törvény azonnal megszavazhat a parlament, de Orbán Viktor bármikor saját hatáskörében felülbírálhatja/módosíthatja.

kodó tamás 2010.11.20. 14:24:27

@Rigris: ja ja... erről van szó az a harmadik leglényegesebb része...

Szapáry t örökre megbélyegezték... eláshatja magát. bár megérdemli. mert amikor mondták neki...hogy Gyurikám kérhecc valamit, akkor olyat kellett volna választani amit törvényesen is megkaphat. Ennyire hüje... gondolom régi álma vált valóra hogy DT rendszámmal furikázzon... csak már késő volt... így meghalni... mint Demszky.

igényes 2010.11.20. 14:26:13

@kodó tamás:sok lex lesz?

Véletlenűl elöszörre úgy olvastam sok sex lesz? Szopás már van, és ez csak az előjáték!

igényes 2010.11.20. 14:29:23

@Rigris: Lehet sajnos még az egézsége is rámegy. Viszont, ha kérte tudta mit vállalt.

kodó tamás 2010.11.20. 14:30:20

@igényes: :)

huha szopás nincs, mert a törvénykezés -nem orális-, hanem.... (fütty) ...ális

gipsz1234 2010.11.20. 14:30:57

@tavasz21: Nem tudom ki az a Haraszty, de amennyiben törvényellenesen nevezték ki, vagy ugyanilyen pökhendi törvénymódosítást csináltak akkor azt ugyanúgy elítélem. (Nem mintha valakit is érdemben érdekelne hogy nekem vagy a többi ide beírónk mi a véleménye.)

gipsz1234 2010.11.20. 14:33:05

@strappa: Válasz ugyanaz mint az elöbb.

ehja 2010.11.20. 14:38:40

@stratez: Az semmi. de mekkora ász is volt Brezsnyev, Andropov meg Csernyenko...

strappa 2010.11.20. 14:40:55

@gipsz1234: Nekem is megvan erről a véleményem, de azt látni kell, hogy rengeteg olyan törvény van, amely feleslegesen túlszabályoz, aztán ha ez magas érdeket sért, akkor végre módosítják is.
Jelen esetben is egy teljesen ésszerűtlen korlátozást szüntettek meg, egy teljesen vállalható figura "kedvéért". Valószínűleg az ország se jár rosszul a döntéssel.
Hogy az előző példánál maradjunk, a Schiffer apját a PSZÁF vezérhelyettesének történész végzetséggel nevezték ki, pedig ott nem lehetett túlszabályozásnak tekinteni a gazdasági egyetemi végzettség követelményét.

gipsz1234 2010.11.20. 15:08:54

@strappa: Korábban már írtam hogy Szapáry úr személyével szemben nincs kivetni valóm. Nem tudom hogy alkalmas-e a posztra vagy nem, de nem is tudom ezt megítélni.
Még egyszer: Nekem a Fidesz illetve a kormány törvénykezési gyakorlata nem tetszik. Túl sok a személyek miatt (pozitív és negatív irányban is) elvégzett ad hoc törvénymódosítás, beleértve ebbe az alkotmányhoz való "hirtelen felindulásból" elkövetett hozzányúlást is. Fentebb hivatkoztak bizonyos Hargitay úrra. Amennyiben az történt amit fentebb valaki leírt akkor azzal sem értek egyet.

strappa 2010.11.20. 15:14:07

@gipsz1234: Értettem elsőre is. Csak annyit akartam hozzáfűzni, hogy a jogalkotást, főleg a módosításokat nagyon gyakran vezérlik ilyen motívumok, ez nem Orbánék sajátja.
Nekem azzal nincs problémám, ha egy szabály így lesz ésszerűbb, mint ahogyan most is történt. Az Alkotmánybíróság hatásköréről vagy a lex Borkairól persze más a véleményem.

igényes 2010.11.20. 15:18:22

A FIDESZ átgondolhatná van-e szükség egyáltalán a sok magyar nagykövetségre, attasé hivatalra immár uniós tagállamként. Inkább a meglévő kulturális képviseletek és konzulátusok láthatnák el a magyarság képviseletének feladatát. AZ USA tagállamai sem tartanak fenn nagykövetségeket Magyarországon.

Jellemző például Schmitt Pálrawww.keh.hu/index.php?submenu=schmitt_pal_eletrajz

"Civil tevékenység

Magyar Köztársaság nagykövete Svájcban (1999 - 2002)
Magyar Köztársaság nagykövete Madridban (1993 -1997)"

(Nem Spanyolországban)

gipsz1234 2010.11.20. 15:23:07

@strappa: Egy pillanatig nem vontam kétségbe hogy megértette elsőre. Azzal még kiegészíteném magamat hogy természetes az hogy törvényeket hoznak és módosítanak. Végül is ez a parlament legfontosabb feladata.

gipsz1234 2010.11.20. 15:26:13

@igényes: Az Europai Unio tagállamai nem alkotnak egy országot, szemben az USA tagállamaival. Ez azért egy lényeges különbség.

igényes 2010.11.20. 15:31:48

@gipsz1234: Értem én, de a Nagykövetségek klasszikus szerepe lejárófélben van, a kultúra képviselete lenne a fontos, a gazdasági kapcsolatokat már elszúrtuk. Felülértékelhetnénk a nagykövetségek szerepét. Jutalmazási helyek csupán. Nem tudom mi az eredményességi mutatójuk?

gipsz1234 2010.11.20. 15:48:31

@igényes: Távol áll tőlem a diplomácia de feltételezem hogy egy nagykövetségeknek azon kívül hogy adott országban bajbajutott honfitársainkat pesztrálja az is feladata hogy magyar célok érdekében lobbizzon a fogadó ország hatalmi köreivel, beleértve ebbe a politikai és a gazdasági elitet.

gipsz1234 2010.11.20. 15:50:29

@gipsz1234: Egyébként nagyon sok országban nincs magyar követség. Sok országban tiszteletbeli konzul illetve szerződés alapján más ország nagykövetsége intézkedik bizonyos esetekben.

Várúr 2010.11.20. 16:46:47

@tavasz21:
Szapáry gróf egy nemzetközi hírű szakember. Remek kapcsolatokkal rendelkezik Washingtonban. A sok fikázó biztos a háztömb körüli kapcsolataiból indul ki. Amik a sok elköltözés miatt megszűnnek, jóval a nyögdíj előtt.

Várúr 2010.11.20. 16:48:02

A poszt "Borkai-törvényről" is nyafog. Miközben a jóembört 99.99 %-kal választották MOB-elnökké.

igényes 2010.11.20. 17:28:07

@gipsz1234: És erre például alkalmas volt Smitt Pál Maridban, vagy Bernben? Na meg jól tudjuk, hány ilyen van? A karrier diplomatáknak szinte csak néhány hely jut. Egyiptom, Kuvait viszonylatban nem is tudom milyen nagy lobbizást tudnak megtenni. Hidd el a mai világban a nagykövetségek szerepe erősen csökken.
Nem tudom mekkorra üzleteket lehet lebobyolítani Argentinával stb. Az lenne jó, ha eredményeket tudnánk felmutatni.

igényes 2010.11.20. 17:37:55

@Várúr: Nincs gond biztosan Szapáry úrrral. Antall József is igénybe vette gróf Batthyány Ádámot és még Kuvaitba is elküldte (1991- 295 000 USD volt az egy hetes út ára), hogy szerezzen üzletet az újáépítésnél. USA persze beintett, hát azóta sincs kereskedelmi kapcsolat. Volt elözőleg electroimpex, ikarus, telekommunikációs és mezőgazdasági kapcsolat is, na meg vagy hat magyar edző (Mezei, Kulcsár stb)

Megfigyelo 2010.11.20. 18:05:53

Ha Augustus gyermektelen híveit megjutalmazhatta a háromgyermekes apák kiváltságaival, akkor Orbán Viktor már miért ne nevezhetne ki bárkit, mármivé - mondjuk Szapáryt nagykövetnek vagy akár szűzlánynak. A kétharmad az nem bakfity.

Nelson Muntz (törölt) 2010.11.20. 18:14:29

@Várúr: annyira ne legy mar lusta hogy a borkais linket elolvasd!!!
akkor nem tunnel ennyire setetnek.

Öreg Sam 2010.11.20. 18:17:12

@Várúr:
Tökéletesen igazad van,nemzetközileg (el)ismert Szapáry.
Nem a személyéről szól a blog,hanem a hatalom törvényhozási technikájáról.
Tudod te ezt nélkülem is... :)

banurr 2010.11.20. 18:43:31

@Öreg Sam: Várúrnak mondhatod...:)

banurr 2010.11.20. 18:46:26

@banurr: És különben is, bánytyjuk a FIDESZ-t, tehát kőbunkóval fejünkre nagyot

:)

vagy egy nagy fekete autót lefüggönyzött ablakokkal... elég jó tanítványok a fijjug
a Nemzeti AVH már megvan, lassan két példányban

ivor 2010.11.20. 18:58:08

1120-nak
Szapáry Úr arisztokrata felmenői forognak a sírjukban amikor egy ilyen "leágazó" egy vidéki paraszt ripacs törpének nyalja a seggit holmi nagyköveti státuszért... szégyen és gyalázat!

Rigris 2010.11.20. 20:00:12

@igényes: @ivor: @kodó tamás: Hihetetlenül csodálkoznék, ha kiderülne hogy a washingtoni nagyköveti posztot dr. Szapáry György "kérte" volna. Én nem olyannak ismerem. Mivel ismereteim szerint családja (felesége, fia) ott él, és ő maga is minden évben hosszú időt tölt Amerikában, én azt feltételezem, hogy inkább az történhetett, hogy Martonyi János azt mondta: "Gyuri, ha már úgyis ott vagy, nem akarnál te lenni a nagykövet?" Ő meg beleegyezett, csak aztán kiderült hogy van egy ilyen törvény. Erre meg azt mondták: "Ne már, hogy ezen múljon, nosza, rajta, keressünk valakit a Pártban, aki bead egy egyéni képviselői indítványt!" És mit tesz Isten, találtak...
A helyzet az, hogy szerintem Szapáry úr kiválóan meg fog felelni azon a poszton, bár amennyire én tudom, személy szerint az előző nagykövettel sem volt gond. De ez így akkor sem elegáns.

kodó tamás 2010.11.20. 20:04:31

@Rigris: ez a feudalizmus
aki támogatta pénzzel vagy arcával Apártot az kap valami gesztust a köz rovására... semmi gond nincs. Bizonyára Ő a legalkalmasabb... igen így lehet a legjobbakat megtalálni. egy fides nagygyűlésen kell körülnézni osztjónapot...

de mielőtt írnád: igen ez így van 65 éve és korábban a feudalizmusban is... közben változó volt. az elmúlt 20 évben sem sok tiszta pályázat volt... végülis nincs változás...

Öreg Sam 2010.11.20. 20:16:55

@Rigris:
Igen,akár szó szerint is történhetett igy.
Hogy " nem elegáns" ???
Hol vagyunk még attól,hogy kis hazánk demokráciájában ilyen finomságokra is adjunk?
Valahol (többször) leirtam már a mondást:a demokrácia olyan,mint az angol pázsit:naponta öntözni,hetente nyirni,és akkor már csak 300 év...
Kezdők vagyunk :)

kodó tamás 2010.11.20. 20:18:43

@Öreg Sam: van egy rossz hírem... hiába locsoltad 65 évig...

el se ültettek semmit... (nyírni nem is kell, arra ott a sok birka)

Öreg Sam 2010.11.20. 20:32:47

@kodó tamás:
Basszus!
20 évvel ezelőtt elültettük!
Vagy a vetőmag volt szar,vagy a fünyiró!
Egyelőre itt fű még nem terem...
Mikor a szocik megbuktak 4 év után,a fidesz megbukott 4 év után,akkorfohászkodtam:jöjjön valami más politikai formáció,aki legalább 2 ciklust végigvisz,mert nem lehet az,hogy 4 évente rendszerváltás van.
Jöttek a szocik,elkurtak 8 évemet.
Jött a fidesz biztosan legalább 8 évre,és már az első hónapokból kitünik,hogy ujabb 8 évem lesz ekurva.
Nincs sokszor 8 évem!!!
Privát pech,beismerem....

strappa 2010.11.20. 23:16:02

@Megfigyelo: "akkor Orbán Viktor már miért ne nevezhetne ki bárkit, mármivé - mondjuk Szapáryt nagykövetnek vagy akár szűzlánynak. A kétharmad az nem bakfity."

A jelek szerint nem zavar, hogy ez nem kétharmados törvény.
süti beállítások módosítása